با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم ٬ دبیرخانه استانی رایانه نظری در نظر دارد که یک کارگاه آموزشی با موضوع رباتیک با حضور یکی از اساتید این رشته برای سرگروه های رایانه نظری برگزار کند لذا از کلیه سرگروه های این درس دعوت می گردد که در این جلسه شرکت نمایند. زمان برگزاری : شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶ ساعت هشت و نیم الی دوازده و نیم . مکان برگزاری: اداره کل - اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه. در ضمن بخشنامه آن نیز ارسال می گردد. با تشکر دبیرخانه رایانه نظری شهرستان های تهران...
ما را در سایت دبیرخانه رایانه نظری شهرستان های تهران دنبال میکنید
برچسب: برگزاری,کارگاه,آموزشی,رباتیک, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 5:16