با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم ، به دلیل اینکه مهلت ارسال گزارش عملکرد نیمسال دوم تا تاریخ
15 اردیبهشت بوده است و می بایست امتیاز سرگروه ها هر چه سریعتر به اداره کل ارسال گردد. لطفا هر چه سریعتر گزارش عملکرد خود را هم از طریق ایمیل و هم از طریق سی دی یا دی وی دی به دبیرخانه رایانه نظری ارسال فرمایید .
آخرین مهلت ارسال گزارش عملکرد نیمسال دوم : 20 اردیبهشت ماه .با تشکر دبیرخانه رایانه نظری شهرستان های تهران...
ما را در سایت دبیرخانه رایانه نظری شهرستان های تهران دنبال میکنید
برچسب: ارسال,گزارش,عملکرد,نیمسال, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 5:16