
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم جلسه کارگاهی رباتیک در روز شنبه مورخ 9 اردیبهشت ماه xa0ساعت 8:30برگزار می گردد . با توجه به دعوت استاد از دانشگاه آزاد لطفا در صورت امکان سرگروه های محترم حتما در روز جلسه حضور داشته باشید. با تشکر...
ادامه مطلب