دبیرخانه رایانه نظری شهرستان های تهران

متن مرتبط با «نیمسال» در سایت دبیرخانه رایانه نظری شهرستان های تهران نوشته شده است

ارسال گزارش عملکرد نیمسال دوم

  • نیلوبلاگ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم ، به دلیل اینکه مهلت ارسال گزارش عملکرد نیمسال دوم تا تاریخ 15 اردیبهشت بوده است xa0و می بایست امتیاز سرگروه ها هر چه سریعتر به اداره کل ارسال گردد. لطفا هر چه سریعتر گزارش عملکرد خود را هم از طریق ایمیل و هم از طریق سی دی یا دی وی دی به xa0دبیرخانه رایانه نظری ارسال فرمایید . آخرین مهلت ارسال گزارش عملکرد نیمسال دوم : 20 اردیبهشت ماهxa0 .با تشکر...

    ادامه مطلب
  • گزارش عملکردنیمسال دوم

  • نیلوبلاگ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز سرگروه به دلیل اینکه حداکثرتا تاریخ 25 اردیبهشت مهلت ارسال گزارش عملکرد نیمسال دوم xa0می باشد xa0گزارش بازبینی 5 درصد اوراق نیمسال دوم را پس از ارسال گزارش عملکرد نیمسال دوم از طریق ایمیل جداگانه حتما ارسال فرمایید. سعی شودگزارش عملکرد هم از طریق ایمیل و هم از طریق سی دی یا دی ی دی ارسال گردد به دلیل اینکه ممکن است چنانچه از طریق سی دی یا دی وی دی ارسال شود دیرتر از موعد مقرر گزارش به دست اینجانب برسد . با تشکر...

    ادامه مطلب